دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی
دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی

آذری ها باید فتیله حساسیت خود را پایین بکشند


توی ایران طنز جایگاه بسیار بدی داردسراغ هر شغلی برود باید سرانجام عذر خواهی کنند وتاوان بدهد نویسندگان طنز از سیا سیون تحت هیچ شرایطی نمی توانند بنویسند خط قرمز بسیار پر رنگی دارد و عقبه سختی به همراه !!

 سراغ پزشکان پرهزینه است اعتراض به سریال در حاشیه نشان داد که پزشکان از ظرفیت بسیار پایینی بهرمند هستند  ولی انصافا برنامه خندوانه و طنز جناب خان نشان داد جنوبی ها اصلا مانند آذری ها فکر نمی کنند و دیدیم که چه استقبالی از این طنز هم شد اگر قرار بود جناب خان از آذری ها این گونه می گفت ومی خواند حنما چندین نفر کشته می شدندطنز فتیله ها  صدای امام جمعه تبریز را هم در آورده است !! آذری ها باید فتیله حساسیت خود را پایین بکشند

ما مردم وام زده


بلاخره دولت توانست کمپین تحریم حودرو را بشکند و ۱۰۰ هزار خودرو بی کیفیت خود را با وام اعطایی ۱۶ درصد از انبارها راهی خیابان ها کند اینکه آیا این خودروها ار استاندارد کافی برخوردار هستند یا خیر ؟ وجان مردم چقدر ارزش دارد ؟ اصلا برای این دولت از اهمیت برخوردار نیست برای این دولت این مهم بود تا بتواند از این معضل نجات پیدا کند که با آمار ۱۲۰۰۰ نفر روز اول برای خرید خودرو ثبت نام کردند وظاهرا توانست کمپین تحریم خودرو بی کیفیت را بشکند

من فکر کنم اگر دولت فرعون را هم با وام به این ملت بفروشد مردم صف طولانی جلو فرغون فروش ها ایجاد می کنند و ....

آخرین آمار ثبت نام خودرو در طرح خرید خودرو اقساطی



بنا برجمع بندی گزارشهای شرکتهای خودرو ساز تا ساعت 17 روز پنج شنبه جمع ثبت نام ها از مرز 96 هزار دستگاه گذشت. ‏
___________________________
 راستی باور کنیم که 96000 نفر از مردم ایران یک دفعه یادشان آمد خودرو می خواهند وای بر جوزدگی ما مردم

اندر حکایت دولت تدبیر و امید


نتایج اولین روز عرضه اقساطی خودرو بی کیفیت با وام ۲۵ میلیونی:
۱_ مدت وام از ۷ به ۴ سال تقلیل پیدا کرد!
۲_ سود وام از ۱۶ به ۱۹ افزایش پیدا کرد!!!
۳_چک تضمین شده جای سفته را گرفت!!!
۴_تحویل فوری یک هفته ای به تحویل تا اردیبهشت ۹۵ تبدیل شد!!!
۵_ به وام ۲۵میلیونی هم ۹% مالیات ارزش افزوده اضافه شده!


حالا بازم اعتماد کنید به این مسئولین

خر را رها کردیم پالان را چسبیدیم



 

این روزها دو اتفاق ناگوار با هم همزمان شد داستان توهین عمو های فتیله به شعور مردم آذری و داستان توهین عمو های خودرو ساز به شعور یک ملت هفتاد میلیونی، اما براستی کدام توهین آمیز تر است!!!

چرا رگ گردن کسی از داستان دوم ورم نکرد؟ چرا برای این کلاهبرداری کسی پلاکارد دست نگرفت و تجمع نکرد؟ من اما یاد کودکی ام افتادم وقتی حواسمان را پرت میکردند تا شربت تلخ به خوردمان بدهند چه بسا امروز هم این اتفاق در حال انجام است حواسمان پرت چیز دیگریست تا کلاه راحتتر سرمان فرو رود!! براستی ما را چه شده؟؟؟ شوخی قابل بخشش را گناه کبیره می انگاریم و گناه کبیره را لطف و سخاوت مسئولین!!!

«کارتن خوابی» آمارها حکایت از 700 برابر شدن شمارشان در تهران از سال 90 به بعد


برای درک بهتر ماجرا بهتر است به مثال روی آوریم و آمارهایی مانند «نوجوان بودن ۱۸ درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد»، «گسترش فقر نسبی در حوزه مسکن به ۷۰ درصد» و حتی رشد بسیار سریع پدیده های شومی مانند کارتن خوابی و امثال آن را مرور کنیم تا دریابیم که منظور از جوان شدن فقر چیست.

من فکر می کنم مرگ بر روسیه هم ریشه قرانی داشته باشد


حجت الاسلام پناهیان در آغاز راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد مقدس؛:  شعار مرگ بر آمریکا ریشۀ قرآنی دارد؛ «وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ»   آمریکا تنها با شعار مرگ بر آمریکای ما رو به نابودی می‌رود.

مرگ بر آمریکا، برائتی است که ولایتمداری بدون این برائت قبول نیست/ ثواب مرگ بر آمریکای ما از سلام بر اولیاء خدا بالاتر است.


در اینکه آمریکا به ملت ایران بسیار ظلم روا داشته است جای هیج شک وتردیدی ندارد  ولی مگر فقط آمریکا  به ما ظلم کرده است روسیه به مرانب بیشتر از آمریکا به این سرزمین جفا کرده است تجزیه ایران توسط روسیه هیچ وقت در تاریخ ایران فراموش شدنی نیست میگ های روسی در سیستم هوایی عراق (واصولا سیستم نظامی عرلق روسی است تا امریکایی )‌را نمی توا ن از یاد برد وبه این لیست می توان هزاران مفت خواری روسبه از ایران را اضافه کرد.

جزب توده از ساخنه های همین حضرات است که جفای آن بر مردم سنمدیده ایران از حاقظه ها پاک نمی شود در جریان تصویب قطعنامه تحریم علیه ایران روسها چندین بار ایران را تنها گذاشتند وبه دنبال منافع ملی خود رفتند  با اطمینان می گویم اگر روزی منافع آنها در جریانی سازش با آمریکا باشد ایران را قربانی خواهند کرد نامردترین سیاسن مداران دنیا روس ها هستند .

اما اینکه روسها امروز یار گرمابه و گلستان مسئولین ما شده اند جای تعجب دارد من فکر می کنم مرگ بر روسیه هم ریشه قرانی داشته باشد ولی چرا مشمول آیه «وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ»  نمی شود برای من جای سوال است؟!!

مداحان وامام حسین ( قسمت هفتم)‌


پای صحبت های مرحوم شیخ رجبعلی خیاط می نشت و از او تأثیر می گرفت. یک شب آمد خانه و گفت امشب منزل شیخ بودیم، مجلس تمام شد. شیخ فرمود: آقایان شما را به جان امام حسین علیه السلام از این لحظه به بعد دیگر گناه نکنید. آقا اینجا تشریف دارند و فرمودند همه را بخشیده اند و تقاضای آمرزش از خدا کردند و همه آمرزیده شدید. دیگر سراغ گناه نروید.

 

 دانلود فایل صوتی مداحی حاج اکبر ناظم

مداحان وامام حسین ( قسمت نهم )‌


 

حجت الاسلام احمد پناهیان : به حسین(ع) قسم ما تا انتقام خون حسین ابن علی را از آمریکا، اسرائیل، انگلیس و تابعین آنها نگیریم پا پس نمی کشیم؛

مدیر موسسه فرهنگی راه فخرالائمه خاطرنشان کرد: هر وقت از اللهم العن اباسفیان و معاویه دست برداشتیم از مرگ بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس، اوباما و سگ های نجس انگلیسی هم دست برمی داریم.