دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی
دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی

وارادت خر وقاطر از خارج


 

درآمدهای حاصل از فروش نفت صرف واردت الاغ و دیگر حیوانات و محصولاتی که واردات آن فاقد توجیه است در دولت دهم شده است ، وقتی کشوری ارزهای خود را به واردات خروقاطر وروده وشکمبه گوسفند تخصیص بدهد اصلا نباید از تولید ملی حرفی بزند تا کجا دولت ها اموال عمومی را برای دریافت پورسانت هایی حیف ومیل می کنند جدول بالا نمونه ایی از واردات اقلامی از اجناسی است که باارز به کشور اورده ایم برای کشوری که داعیه آن را دارد که در 1404درمنطقه قدرت اول را داشته باشد 

 

مشت نمونه خروار از مسئولین کشور ( قشمت دوم )


نماینده مردم رشت در مجلس نهم شورای اسلامی با انتقاد از خرید 1430 سکه طلا، عنوان کرد: در سنوات گذشته وزرایی داشتیم که عین دوران قاجار رفتار می کردند. سکه های طلا را در سینی می ریختند و آن را در مجالس و جشن ها جلوی افراد نگه می داشتند تا هر کس سکه ای بردارد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه رفتار قجری تناسبی با سیستم کشور ما ندارد، توضیح داد: در کشوری که قرار است بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی اداره شود و با تحریم های ظالمانه مواجه است همچنین از سوی دیگر با نرخ بیکاری بالا و سرانه در آمدی پایین افراد جامعه رو به رو است، چنین رفتارهای قاجاری پذیرفتنی نیست.

مشت نمونه خروار از مسئولین کشور


وقتی این مسئولین جلو دوربین  اینگونه نسبت به مردم سخن می گویند وای بر پشت پرده البته گویش چارواداری نعمت زاده  معرف حضور کسانی که ایشان را ازنزدیک می شناسند هست

وشاید مشت نمونه خروار باشد که ان هم هست فقط دارند ........ به مردم می خندند

دست از سر علم بردارید ( قسمت 2)


یکی دیکر از کرامات شیخ فانی وزیرالآموزش دوله التدبیروالامید  این است که کلیه مدیران ومعاونین 4 ساعت در هفته باید سر کلاس بروند و تدریس کنند سوالی که مطرح می شود این است که مدیر چگونه وقت مدیریتش را کنار بگذارد وکلاس داری کند ومگر مدیری که چتدین سال کلاس نرفته می تواند توامان هم درس بدهد وهم مدیریت داشته باشد ؟  سوال دیگر این است که مدارسی که فقط یک مدیر به آنها تعلق می گیرد  این 4 ساعت را چه کسی اداره خواهد کرد ؟ شاید بفرمایند مستخدمین !!!!!!

در این مورد مطمئن باشید برای سال های بعد برای خدمتگزاران هم ساعاتی برای تدرس در نظر گرفته خواهد شد البته شایان ذکر است که من از یک منبع موثق شنیدم که در بعضی از مقاطع ایتدایی آشپزها کلاس می روند وبه بچه ها ایتدایی درس می دهند !!!!

علت اصلی این طرخ این است که از کسر بودجه ساعات اضافه معلمین که مدیران آن را پر می کنند حقوق معلمان از اول مهر تامین شود بدیگر سخن حقوقی که قرار است اضافه شود را اینگونه با حذف مقدار زیادی از ساعات اضافه معلمین تامین می کنند باز شما نگاه کنید کمیت مهم است نه کیفیت آموزشی !!

حالا اول مهر این دولت تدبیر وامید توی بوق وکرنا خواهد کرد ودر سر خط خبرها خواهد آورد که حقوق معلمان اضافه شد !!!

دست از سر علم بردارید ( قسمت 1)


سیاست جدید آموزش وپرورش این است که اگر شما 10 تا معلم دارید و 10 کلاس بایدحتما این 10 معلم این 10 کلاس را آموزش دهند واین اصلا مهم نیست که دارای چه مدرکی هستندواصلا توانایی تدریس در این مقاطع را دارند یا خیر ؟! حالا دکترای ریاضی  برود ابتدایی درس بدهد یا معلم ایتدایی برود قیزیک درس بدهد یا اصلا معلم ابتدایی نباشد  مهم نیست همه کلاس ها باید از همین معلمین حاضر وحاذق!!  پر شود فقط کمیت مهم است نه کیفیت !!!!

این چند جمله بالا دقیقا بخشنامه وزارتی دولت تدبیر وامید درمورخه 30 /4/ 1394 است که به بخشنامه 30 /4 مشهور شده است وآقای فانی وزیر آموزش وپرورش زیر این بخشنامه را امضا کرده است

من قکر می کنم اگر آموزش وپرورش را دست مغول ها وشخص چنگیز خان می دادند بهتر از این دولت تدبیر وامید آن را سازماندهی می کرد شما الان بروید آموزش وپرورش آران وبیدگل واین موارد را کنترل کنید  معلم قیزیک قرار است ابتدایی را درس بدهد واین ظلم بزرگی است که به نونهالان ما می شود دوره ابتدایی از سخترین دوره هاست وتدریس در آن ظرافت هایی زیادی را می طلبد من این روزها دارم کنابی درباره آموزش وپرورش ژاپن می خوانم در ژاپن بهترین وقابل ترین معلمین آموزش وپرورش در مقطع ابتدایی هستند وچگونگی تدریس درآن قابل تامل است .

واقعا دوست دارم بدانم آقای فانی فرزندش را در این مدرسه ها می گذارد تا این چنین آموزش ببنندوایشان بر چه اصولی این سیاست احمقانه را که جز خرابی آموزش وعلم در ایران ثمره ایی ندارد را اتخاذ کرده است  ...

مردم و تنهایی هایشان (قسمت 37)‌


سعید مرتضوی اضافه کرد: علی‌الحساب به این معناست که در آخر هر دوره که هیات امنا حقوق مدیرعامل را قطعی کرد اگر مشاهده شد که مدیر حقوقی بیشتر از حق مدیریتش را دریافت کرده باشد، دستوری صادر می‌شود تا حقوق واریزی به حساب مدیرعامل پس گرفته شود و اگر کم دریافت کرده باشد، بقیه حقوقش به او پرداخت می‌شود. مرتضوی عنوان کرد: بنابراین من بر اساس نامه وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل مالی سازمان تامین اجتماعی، 68 میلیون تومان طلبکار هستم، ولو اینکه آنها بگویند بابت این 6 ماه سرپرستی اصلا حقوق به تو تعلق نمی‌گیرد و 48 میلیون تومان از این مبلغ را کسر کنند، باید 20 میلیون تومان باقیمانده را به من بپردازند و چیزی برای رد مال و حبس باقی نمی‌ماند.


 

سخنان بالا دفاعیه سعید مرتضوی است ایشان می گوید من برای 6 ماه کار در تامین اجتماعی 68 میلیون طلبکار هستم

سوال این است حقوق ماهیانه ایسان چقدر بوده است که طی 6 ماه 68 میلیون طلب دارد؟

بیچاره مردمی که از جیبشان باید خرج این حضرات را بدهند .ای کاش فقط به همین پول ها بسنده می کردند واختلاس ها ورانت های میلیاردی از جیب این مردم بیچاره نمی دزدیدندو.......