دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی
دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی

وقتی جلوی یک مشت خودسر وباسر گرفته نمی شود مردم باید تاوان بدهند !!!!!

 

آنچه در تجمع اعتراضی مردم در مقابل سفارت عربستان گذشت+ ویدیو

 


وقتی قرار بر این می شود که یک مشت(بخوانید باسر ) هر کاری را بخواهند انجام می دهند امروز این گونه باید ملت ایران در برابر آتش زدن یک سفارت تاوان بدهند وکلیه مجامع بین المل ایران را محکوم کنند همواره نتیجه این نمی شود که گروهی کنار بشینند ورهبری یک مشت باسر را انجام دهند ملت تاوان این همه بی سیاستی را می دهد

نامه ایی در آستانه انتخابات مجلس


 

این نامه در شبکه های اجتماعی دارد دست به دست می شود اگر صحت این نامه نایید شود توهین به شعور مردمی است که مسئولان کشور انها را بهترین مردم دنیا قلمداد می کنند

شیخ علی روحانی و انتخابات مجلس ( قسمت اول )‌


 

کاندید اتوری شیخ علی روحانی بیدگلی برای مجلس شورای اسلامی برای من از چند جهت قابل تامل بود البته این حق هر شهروندی است که برای نامزدی در انتخابات ثبت نام کند ولی در این شرایط چرا ایشان اقدام به ثبت نام کرد ؟!

البته جناب روجانی به احتمال زیاد می داند بعید است در این انتخابات پیروز میدان باشد و این را هم درکنار اطلاعات سیاسی خود دارد که درصندوق انتخابات از منطقه خود رای فابل قبولی دارد ازکنار هم قرار دادن این دو گزاره  سیاسی چه نتیجه ی منطقی می توان گرفت ؟

 ایشان در سالیان دور هم برای مجلس تبت نام کرد و برایش نتیجه ایی در انتخابات حاصل نشد  نتیجه غیر انتخاباتی آن زمان بر من پو شیده است .

سوال اصلی این است جناب آقای روحانی آیا برای برهم زدن هژمونی منطقه به نفع همسایه حنوبی مان این کار را کرده است یا دارد کد اطلاعاتی غلط به آنها می دهد تا در دقیقه ۹۰ گردش اقتدار به این سمت بچرخد ؟

سخنی با جماعت نظام پزشکی و پزشکان کشور


با سلام وارادت

باید به اطلاع شما عزیزان برسانم چند روزی است فصل دوم سریال در حاشیه مهران مدیری شروع شده است اصلا نگران نباشید این بار طنزش دامنگیر شما عزیزان را نگرفته است راحت در مطب هایتان به خدمت رسانی حلق الله ادامه بدهید !! این بار لبه تیغ طنز مدیری جماعت زندانیان را هدف قرار داده است

اری حق با شماست از اول هم باید مدیری این کار را می کرد بسیاری از زندانیان کسی را تدارند که از خودشان هم دفاع کنند چه برسد از اینکه شاکی شوند وار طنز مدیری شکایت داشته باشند.  ولی باید به اطلاع شما برسانم هستند زندانیانی که برای قتل غیر عمد در تصادفات پول دیه را هم ندارند وکسانی که برای پول بسیار اندک (که شاید پول یک شب مطب بعضی از شما هم نباشد )در زندان اب خنک می خورند نه نای اعتراض ونه پول خریداری کل سریال را دارند شاید شما بدلیل مشعله بسیار !!  سریال را ندیده باشید ولی برایتان بگویم مدیری بدجوری دارد زیر تیغ طنزش انها رادلخور می کئبد آره حق با شماست !! طنزه دیگه !!

 شاید هم عدم اعتراض زندانیان این باشد که می دانند طتز یعنی چه ! وبه خوبی با ماهیت ان آشنا هستند ومی دانند در تمام دنیا کسی برای طنز سینه چاک نمی کند وجلو مجلس اعتراض براه نمی اندازد برای ظلم جلو مجلس اعتراض می شود این رسم دنیا است

بعضی از شما چند ماه پیش در قسمت اول این سریال چه درد نوشته هایی که نداشنید شاید هنوز هم در سایت نظام پزشکی باشد ولی امروز راحت دارید خدمت رسانی می کنید !! ومدیری دارد زندانیان را یک مشت ناهنجار اجتماعی معرفی می کند البته این خصوصیات طنز است که شما بدلیل مشغله زیاد نوان یادگیری ان را نداشتید وبااعتراض گسترده جلو ان را گرفتید امروز هم چون این طنز با شما کاری ندارد شما هم هیچ کاری با ان ندارید !!!

زیاد خسته تان نکنم وقت شما طلاست به مطب هایتان برسید می خواستم بگویم راحت باشید دیگر کسی برای شما طنز نمی نویسد شاید عمو فتیلی ها هم این را یاد گرفته باشند که برای آذری ها و پزشکان نباید طنز نوشت !!