دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی
دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی

آقای روحانی دست از این جناح بازی و سیاسی کار ی کودکانه بردارید !!


یکی از مولفه های پیشرفت در یک کشور آموزش و پرورش ان کشور است هرچه این وزارت از نظر علمی فربه تر باشد پیشرفت آموزش کشور  منحی صعودی را تجربه خواهد کرد  در کشور ما که داعیه توسعه همه جانبه را در سر می پروراند این وزارت در جایگاهی بسیار سخیف وجود دارد . دیدگاه مسئولین به وزارت آموزش و پرورش نگاه مصرفی است  و معلمین ان هم در جایگاه مناسب قرار ندارد همه این موارد شاید به این نکته ما را توجه دارد که هیچگاه وزیر شایسته از جنس آموزش و پرورش برای تصدی این امر قرار نداشته است.

اینکه مردی از جنس وزارت علوم به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش معرفی شد واز مجلس رای آورد بدون این توجه که این دو وزارت خانه از منظر سیاست گذاری دارای ماهیت متفاوت هستند این ادعا را برجسته تر می کند که همه افعال واقوال در این کشور سیاسی کاری است نه شایسته سالاری. 

آقای روحانی اگر قرار باسد کشوری به مرحله خودکفایی هم جانبه برسد نقش اصلی را آموزش و پرورش آن به عهده دارد دست از این جناح بازی و سیاسی کاری کودکانه بردارید

اجازه دهید هر کس تجربه کافی و برنامه وافی دارد برهمان مسند اصلی تکیه بزند نه اینکه اگر دانش آشتیانی در وزارت علوم رای نیاورد برود آموزش و پرورش اگر انجا هم نشد برود وزارت کار شاید اگر آنجا هم توفیقی حاصل نشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گرینه خوبی باشد !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد