دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی
دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی

یک دریاچه نمک در ایران

تیم پیک فضانورد انگلیسی این عکس را روی توییتر خود گذاشته و نوشته اینجا مریخ نیست، یک دریاچه نمک در ایران است

همان بهتر که بمیرد.


بعد از دستگیری میرزا رضا کرمانی و هنگام بازجویی از او پرسیدند:
چرا حضرت ناصر الدین شاه را کشتی؟
او پاسخ داد:
سراسر مملکت را فساد  و فقر گرفته و همه تقصیر از او بود چرا که سر رشته ی همه چیز در مملکت به او ختم میشد و تمام قوا در شخص او متمرکز بود.
گفتند:
این ربطی به والا حضرت ندارد و اطرافیان او مقصرند، او از خیلی امور ناراست بی اطلاع بود.
پاسخ میرزا شنیدنی و تاریخی است و همیشه در تاریخ ایران درست می نماید و به یادگار خواهد ماند.
او پاسخ داد:
اگر اطلاع داشت که حقش بود و اگر بی اطلاع بود، وای به حال مملکتی که شاهش از این همه ناراستی و فقر و فساد بی اطلاع باشد .
همان بهتر که بمیرد

بدون شرح


دیروز وقتی به جمعی از گپ و گفت شاعران انجمن کاشان به قمصر می رفتیم در راه به محمد رضا گفتم به سخنان شاعران گوش بده و چگونگی سخن لطیفانه از دید یک شاعر را بیاموز و چه اشتباهی کردم

در همان انجمن وقتی شاعری خودخواهی وزشتی را به جایی می رساند که سعدی وحافظ را در سرودن نوعی از شعر (که اتفاقا زیاد هم هنری نیست ) به بی سوادی متهم می کند و با کمال وقاحت  دیگران  را به مبارزه زشت  هل من مزید می طلبد فقط نگاهم به محمد رضا بود که برود در حیاط خانه به بازی کودکانه اش بپردازد و حتی یک بار به محمد رضا با تشر گفتم پسر جان برو

کاسب های مکاسب خوانده (‌۱)‌




علی صدقی مدیرکل بانک رفاه کارگران با حقوق سالیاته (‌به قول خودش )‌ 234 میلیون تومان و ته قول رسانه ها ماهیانه 234 میلیون تومان

بیچاره کارگرانی که با حداقل ۸۰۰ هزار تومان شکم چندین نفر را باید سیر کنند حالا این عزیز می گوید بانک رفاه کارگران خصوصی است، وی اضافه کرد: همانند سایربانک‌های خصوصی حقوق و پاداش مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره توسط مجمع عمومی بانک تعیین می‌شود.


معنی این جمله این است به شما ربطی ندارد حالا جای مهرش را ببینیدواقعا معنای فاصله طبقاتی چیست ؟ چرا این قدر تفاوت وجود دارد ؟

البته حق با ایشان است  سیستم بیمار است .


 

خبر امروز

خانواده کارگرانی که به دلیل تجمع در مقابل شهرداری اهواز در اعتراض به عدم دریافت ۴ ماه حقوق خود تجمع کرده و بازداشت شده بودند، خواهان آزادی بستگان خود شده‌اند.

قوه قضائیه مشحص کند که حق با این حسن است یا آن حسن !!

 

سخنان جنجالی حسن عباسی همواره  بیشتر از خودش مشهور است ولی اینبار او حسن روحانی را منهم به جاسوسی ومذاکره با اسرائیل و لو دادن عملیات کربلای ۴ کرده است که این سخنان در خور تامل است لو دادن عملیات کربلای ۴ که باعث شد ایران در ان عملیات شکست و هزاران کشته ومجروح به جای بگذارد واین انتساب بسیار در خور توجه است .

اگر سخن حسن عباسی در مورد رئیس جمهور دارای کمترین حد از واقعیت را دارا باشد ایشان خائن به کشور و سزایش مرگ است ادامه ریاست جمهوری او دیگر امکان پذیر نیست ولی اگر او در این مورد صادق نباشد طبق ماده ۶۰۹ قانون مجازات که هرکس با توجه به سمت یکی از روسای سه قوه  توهین نماید به سه تا شش ماه حبس و یا تا ۷۴ ضربه شلاق  محکوم میشود.

سوال اصلی این است که چطور می شود اگر یک وبلاگ نویس انتقادی بکند با واکنش تند قوه قضائیه مواجه می شودو باید راهی زندان اوین شود  ولی در این باب سکوت پیشه کرده است چرا نهد ریاست جمهوری در این باب واکنش نشان نمی دهد و حیلی چرا های دیگر !؟

ولی اگر حق با حسن عباسی باشد که دیگر واویلا  امیدوارم قوه قضائیه مشحص کند که حق با این حسن است یا ان حسن !!

برای مردم عزیزمان که دارن زیر گردوغبار و ریزگرد دفن میشن


 

به جای ساخت  صحن  ورواق برای حرم خضرت علی ای کاش کاری می شد که ریزگردهای کشور عراق وارد کشور ما نمی شد بیچاره کودکان و سالخوردگان بیچاره مردم

براى ایلام و کرمانشاه و خوزستان و بقیه شهرهایی که دارن زیر گردوغبار و ریزگرد دفن میشن