دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی
دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی

مردم و تنهایی هایشان (قسمت 37)‌


سعید مرتضوی اضافه کرد: علی‌الحساب به این معناست که در آخر هر دوره که هیات امنا حقوق مدیرعامل را قطعی کرد اگر مشاهده شد که مدیر حقوقی بیشتر از حق مدیریتش را دریافت کرده باشد، دستوری صادر می‌شود تا حقوق واریزی به حساب مدیرعامل پس گرفته شود و اگر کم دریافت کرده باشد، بقیه حقوقش به او پرداخت می‌شود. مرتضوی عنوان کرد: بنابراین من بر اساس نامه وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل مالی سازمان تامین اجتماعی، 68 میلیون تومان طلبکار هستم، ولو اینکه آنها بگویند بابت این 6 ماه سرپرستی اصلا حقوق به تو تعلق نمی‌گیرد و 48 میلیون تومان از این مبلغ را کسر کنند، باید 20 میلیون تومان باقیمانده را به من بپردازند و چیزی برای رد مال و حبس باقی نمی‌ماند.


 

سخنان بالا دفاعیه سعید مرتضوی است ایشان می گوید من برای 6 ماه کار در تامین اجتماعی 68 میلیون طلبکار هستم

سوال این است حقوق ماهیانه ایسان چقدر بوده است که طی 6 ماه 68 میلیون طلب دارد؟

بیچاره مردمی که از جیبشان باید خرج این حضرات را بدهند .ای کاش فقط به همین پول ها بسنده می کردند واختلاس ها ورانت های میلیاردی از جیب این مردم بیچاره نمی دزدیدندو.......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد