دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی
دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی

دست از سر علم بردارید ( قسمت 1)


سیاست جدید آموزش وپرورش این است که اگر شما 10 تا معلم دارید و 10 کلاس بایدحتما این 10 معلم این 10 کلاس را آموزش دهند واین اصلا مهم نیست که دارای چه مدرکی هستندواصلا توانایی تدریس در این مقاطع را دارند یا خیر ؟! حالا دکترای ریاضی  برود ابتدایی درس بدهد یا معلم ایتدایی برود قیزیک درس بدهد یا اصلا معلم ابتدایی نباشد  مهم نیست همه کلاس ها باید از همین معلمین حاضر وحاذق!!  پر شود فقط کمیت مهم است نه کیفیت !!!!

این چند جمله بالا دقیقا بخشنامه وزارتی دولت تدبیر وامید درمورخه 30 /4/ 1394 است که به بخشنامه 30 /4 مشهور شده است وآقای فانی وزیر آموزش وپرورش زیر این بخشنامه را امضا کرده است

من قکر می کنم اگر آموزش وپرورش را دست مغول ها وشخص چنگیز خان می دادند بهتر از این دولت تدبیر وامید آن را سازماندهی می کرد شما الان بروید آموزش وپرورش آران وبیدگل واین موارد را کنترل کنید  معلم قیزیک قرار است ابتدایی را درس بدهد واین ظلم بزرگی است که به نونهالان ما می شود دوره ابتدایی از سخترین دوره هاست وتدریس در آن ظرافت هایی زیادی را می طلبد من این روزها دارم کنابی درباره آموزش وپرورش ژاپن می خوانم در ژاپن بهترین وقابل ترین معلمین آموزش وپرورش در مقطع ابتدایی هستند وچگونگی تدریس درآن قابل تامل است .

واقعا دوست دارم بدانم آقای فانی فرزندش را در این مدرسه ها می گذارد تا این چنین آموزش ببنندوایشان بر چه اصولی این سیاست احمقانه را که جز خرابی آموزش وعلم در ایران ثمره ایی ندارد را اتخاذ کرده است  ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد