دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی
دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی

من فکر می کنم مرگ بر روسیه هم ریشه قرانی داشته باشد


حجت الاسلام پناهیان در آغاز راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد مقدس؛:  شعار مرگ بر آمریکا ریشۀ قرآنی دارد؛ «وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ»   آمریکا تنها با شعار مرگ بر آمریکای ما رو به نابودی می‌رود.

مرگ بر آمریکا، برائتی است که ولایتمداری بدون این برائت قبول نیست/ ثواب مرگ بر آمریکای ما از سلام بر اولیاء خدا بالاتر است.


در اینکه آمریکا به ملت ایران بسیار ظلم روا داشته است جای هیج شک وتردیدی ندارد  ولی مگر فقط آمریکا  به ما ظلم کرده است روسیه به مرانب بیشتر از آمریکا به این سرزمین جفا کرده است تجزیه ایران توسط روسیه هیچ وقت در تاریخ ایران فراموش شدنی نیست میگ های روسی در سیستم هوایی عراق (واصولا سیستم نظامی عرلق روسی است تا امریکایی )‌را نمی توا ن از یاد برد وبه این لیست می توان هزاران مفت خواری روسبه از ایران را اضافه کرد.

جزب توده از ساخنه های همین حضرات است که جفای آن بر مردم سنمدیده ایران از حاقظه ها پاک نمی شود در جریان تصویب قطعنامه تحریم علیه ایران روسها چندین بار ایران را تنها گذاشتند وبه دنبال منافع ملی خود رفتند  با اطمینان می گویم اگر روزی منافع آنها در جریانی سازش با آمریکا باشد ایران را قربانی خواهند کرد نامردترین سیاسن مداران دنیا روس ها هستند .

اما اینکه روسها امروز یار گرمابه و گلستان مسئولین ما شده اند جای تعجب دارد من فکر می کنم مرگ بر روسیه هم ریشه قرانی داشته باشد ولی چرا مشمول آیه «وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ»  نمی شود برای من جای سوال است؟!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد