دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی
دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی

منصور ارضی! خدا به تو و هم فکرانت مرگ بدهد !





منصور ارضی! در مداحی  خود هاشمی رفسنجانی را «پیر کفتار» خطاب نمود. منصور ارضی! که به اظهارات "زشت و توهین آمیز" شهره است، در مراسم دعای عرفه، مرگ هاشمی رفسنجانی را آرزو کرد! ایشان در این مراسم که در حسینیه صنف لباس فروش ها برگزار شد، با «پیر کفتار» خواندن  هاشمی در مورد شعار «مرگ بر آمریکا»، گفت: ان شالله خداوند مرگ او را برساند!.


منصور ارضی! خدا به تو و هم فکرانت مرگ بدهد که کشور را تا حد سقوط به زیر کشانده اید و با رشته ی تزویر "خدا" را کشتید !!!!  این آرزو نه به این علت است که من دوستار هاشمی هستم ! اون روز هایی که تو وامثال تو ،کاسه لیس هاشمی هم بودید هاشمی در چشم من یک سیاست مدار غیر اخلاقی قلمداد می شد این روزها که دیگر روز هاشمی نیست!!
منصور ارضی! تو نان به نرخ روز هستی همیشه دوست داری کشور در حالت رادیکال باشد برایت مهم نیست مردم با عزت زندگی می کنند نان شب دارند یا نه!!
 در واقع اگر روز عاشورا هم بودی برای من جای شک دارد در لشکر حسین جای داشتی  !! دعا و امام حسین برایت شده است دکان ! حرمت روضه امام حسین را نگاه نمی داری یک بار دیگران را فاحشه می خوانی یک بار عمر سعد ! حتما خودت حبیب بن مظاهری!!
این روزها هم  از سر استیصال طلب مرگ برای هاشمی  می کنی چراکه زورت به او نمی رسد مانند مشایی در زمان احمدی نژاد که زورت بهش نمی رسید ودر دعا ها و روضه ها خودت را به گریه می زدی ونفرینش می کردید.
اگر زورت به کسی برسد پدرش را در می اوری،  بازداشت ، زندان کمترین کاریست که با او می کنی !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد