دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی
دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی

دست بوسی ها از نوع رضایت !!











یکی از عزیزان کامنتی گذاشته و در اعتراض به یکی از پست های این وبلاگ ، اینجانب را به توضیح آقای رجایی  درمقاله (دستی بوسیده نشد )ارجاع دادند  در آن مقاله آمده است :

با توضیحات آقای غفاری معلوم شد در حالی که وی پس ازگرفتن انگشتر از دست هاشمی قصد داشته است به نشانه سپاسگزاری، دست او را ببوسد تصویر وی دراین حالت در کسری از ثانیه توسط عکاس بگونه ای برداشته شده است که بیننده احساس می کند وی دارد دست هاشمی را می بوسد!

تا آنجا که من اطلاع دارم در این سالها این اتفاق برای چند نفر دیگر از مسولین کشور هم افتاده است. یعنی قبل از بوسیدن در کمتر ازچند ثانیه عکاس، عکسش را می گیرد و اگر فردی که قرار است دستش بوسیده شود با نشان دادن عکس العمل اجازه دست بوسی ندهد گاه از عکاس خبری نیست .

شهادت می دهم در نزدیک به دوسالی که در محضر آیت الله هاشمی بوده ام حتی برای یکبار هم ندیده ام به رغم اصرار دیگران اجازه دست بوسی به کسی بدهند.اگر کسی هم اصرار به دست بوسی شان را داشته باشد حتما با ناکامی مواجه می شود چون دراینگونه مواقع آقای هاشمی وقتی می بیند طرف از حرفهای او قانع نشده وهمچنان اصرار بر دست بوسی دارد با سرعت خاصی دستش را پس می کشد وگاه حتی دستش را پشتش مخفی می کند!
یکبار شاهد بودم آقای هاشمی به کسی که به وی اجازه نداده بود دستش را ببوسد و وی هنوز اصراربه دست بوسی داشت ومی گفت من نذرکرده ام دستتان را ببوسم گفتند بالاخره بخشی از ادای نذرتان به من مربوط است و من چون به این کار راضی نیستم نذرتان صحیح نیست!


امیدوارم بازدیدگان عزیز به این عکس ها نگاه کنند وقضاوت کنند طریق خم شدن افراد واحساس رضایت شخص مسئول در این عکس ها ناشی از آن است که شخص فوق اکراه در بوسیدن دستش دارد ؟!!
تا کجا قرار است خودمان را گول بزنیم حالا این عکاس ها آنقدر زرنگ شده اند که در کسری از ثانیه عکس مورد علاقه خودشان را می گیرند وجالب آن است که همه آقایان به جای اکراه ، لبخند می زنند .... شما کمی روی صورت حضرات نگاه کنید ماشالله اکراه که ندارند بشاش هم هستند  وهمه خندان !! چرا خودمان را گول می زنیم !!
البته در مورد هاشمی و احمدی تژاد من فیلمی از آنها دیدم که در موقع دست بوسی ، دستشان را کنار کشیده اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد