دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی
دلنوشته های فریدون کدخدایی

دلنوشته های فریدون کدخدایی

چشم ما نگران توست ای ایران ای خاک اهرایی

مرد 160میلیارد تومانی وزیر کشور شد

 

بالاخره مجلس سرنوشت کشور و انتخابات را به مرد میلیاردی رئیس جمهور سپرد. . این اولین بار است که در رده­های بالای حکومتی پول­داری رسماً اعلام پول­داری می­کند. شاید اگر شعارهای حمایت از محرومان، آقای احمدی نژاد را رییس جمهور نکرده بود، می­شد این کار را گامی به پیش دانست که بالاخره کسی پیدا شد که ثروتش را مخفی نمی­کند؛

 اما لابد آن قدر انتخابات و وزارت کشور در آستانه­ی انتخابات دور دوم ریاست جمهوری برای ایشان پراهمیت هست که حاضر شده پشتوانه­ی دفاع و حمایت مردم عادی را از دست بدهد و به این انتخاب تن دهد. ثروت آقای محصولی البته به خودش مربوط است.

نوش جانش اگر از راه حلال به دست آورده و خوش به حالش که راه­ها را بلد بوده و مثل شهرام جزایری به موانعی برخورد نکرده است؛ ولی حرفی که هست چرا این فرد از سوی رییس جمهوری که همیشه مخالفانش را به حمایت از سرمایه و پول متهم می­کرد، به عنوان وزیر نفت و کشور معرفی شود.

 به گفته­ی خود صادق محصولی دارایی او هم اکنون ۱۶۰ میلیارد تومان است و این سرمایه را در طی ۱۰ سال و بعد از خروج از سپاه به دست آورده است؛ یعنی به عبارتی هر سال ۱۶ میلیارد تومان و تقریباً یک و سه دهم میلیارد تومان در ماه و روزانه بیش از ۴۰ میلیون تومان و در ساعت یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان و در دقیقه ۲۹۲ هزار تومان درآمد داشته است.

منبع: خلاصه شده

همسر شهید باکری تشریح کرد؛ عملکرد صادق محصولی و حلقه ارومیه

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی ستاری بید گلی جمعه 10 آذر 1391 ساعت 10:54

این صفحه ام عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد